HTML

szeibert imre blogja

a családi kör négyszögesítése és más mesék.

Friss topikok

Linkblog

szeibertimre 2009.12.23. 22:03

(biztos ilyen)

a szemétben, egy halom papírzsebkendő
és egy kidobott mustárosflakon alatt
megtaláltam apa régi kezét. fehér zsír
borította, megnyaltam, hogy akkor
biztos ilyen a geci. azt hittem, büszke
lesz rám, ha visszaviszem neki. bent
lapult a szobájában, de már az új kezével
játszott. csak akkor hagyta abba, mikor
észrevett. kiabált, hogy minek guberálsz
a szemétben, te taknyos, vidd a picsába
innen ezt a szart. az új keze közben
remegett, mint a leves felszíne, amikor
forraljuk. takarodj, mondta, aztán
visszadugta a kezét a paplan alá.
kidobtam megint a régit, fölé flakon
és zsebkendő. pedig szerintem
még lehetett volna használni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeibertimre.blog.hu/api/trackback/id/tr461619188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása